Wednesday, November 16, 2011

Muslimah atau Mukminah?

 



Saya percaya semua orang ingin berubah menjadi lebih baik..maka apabila terbentangnya peluang,rebutlah dan lakukan perubahan..jangan ditangguh kerana ajal itu rahsia Allah..
 InsyaAllah percayalah di saat kita berubah menjadi lebih baik,Allah pertemukan dengan orang2 baik untuk bersama kita dan mendokong perubahan kita walau sekecil zarah sekalipun..mereka juga yg akan sentiasa memberi tazkirah kepada kita dan megingatkan kita ketika alpa..
persetankan ape orang kata.setiap masa manusia itu ada zaman JAHIL nya. beruntung lah Tuhan pelukmu sebelum sempat malaikat izrail mencabut nyawa. kadangkala dicemuh "eh!budak itu dulu pakaiannya telanjang. harini sudah berbungkus dari atas kebawah. buang tebiat ka apa?"syg2ku,mereka tak pula menyalak apabila melihat kita tersasar jauh dari Islam,jadi mengapa pula nak menyalak semasa kita berada di landasan benar untuk mencari redha Allah?It's never between us and everyone in this world..it's always between us and Allah..
Syukran Ya Allah kerana bukakan pintu hatiku dan sayang2ku untuk belajar menjadi muslimah yg lebih baik..semoga kami bisa menjadi mukminah..ya,perjalanannya x mudah..tapi ganjaranNya,Subhanallah terlalu indah ♥

0 comments:

Post a Comment