Sunday, September 19, 2010

Just Shut Up!

M totally not in a good mood..
The question i hate the most is when people keep on asking and keep on repeating the same question all over again!!!I already answered once but why u just can't accept the answer??
There was this girl asking me,"asik on9 je..mesti ngn bf...mane bf?tunjuklah."
me : mane ade. bf..x penah..
the girl : eleh..yelah tu.(dgn mimik muke yg menyakitkan ati)
me : dah mmg xde nak...(at this moment,die menyampuk)
the girl : jangan nak tipula (skali lagi buat muke...bakar mercun bom kat muke ko kang!)

Ku seorang yg tegas..kalu ku cakap putih,putihlah..hitam,hitamlah...kalu ku cakap xde,maknenye XDE!ley faham ke x???i hate people keep asking the same question..those who knows me well,they will never ask me such questions..and if u dunno me,just pretend that u do..thank you!
Life doesn't revolve around LOVE only...please la..jgn jadi kuno..banyak lagi bnde ko ley tanye..."pas diploma,nak sambung x?" or "best tak praktikal?ok x?" and banyak lagi...pleasseee ok...minda tu bukak sikit..skang ni bukan zama dulu2..baru 15 tahun,dah kahwin..and bnde tu je yg ditanye...ni dah zaman lain dah..tanyelah bnde yg masuk akal,kite ni sume dah berpelajaran..kalau x tau nak tanye ape,JUST SHUT UP!

0 comments:

Post a Comment